Varberg

Nu befinner jag mig i underbara Varberg, boråsarnas andra hem =)
Jag åkte hit tidigt i morse med tåget. Och kan de bli bättre än en härlig frukost ute i solen.
Vikken morron jag fick asså. Sen blev de ett dopp i vattnet som e härligt de me.
Kl 10 idag va de redan 19,5 grader =)

Annars har jag mest legat i solen o läst en bok "Snälla pappa nej".
En väldigt bra bok dock inte så himla rolig då det handlar om sexuella
övergrepp och misshandel på små barn.

Nu är jag hos min bästa vän och barndomsvän André. Han hämtade mig på
Getterön och vi drog hem te han direkt. Han ligger för närvarande och sover hihi.
Han behöver en skönhetssömn ;) Sen ska vi äta nått gott och kolla på film.
Härligt me en slappkväll.

De blir ganska tidigt i säng för han ska upp imon o jobba.
Jag slaggar här o tar båten te campingen imon vid 8 tiden =)
Sen en heldag imon i min härliga ensamhet och sen tebax te Andrè på kvällen =)
Riktigt skoj o umgås eftersom vi sällan träffas.

Hoppas allt är bra i Borås.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla pappa nej läser jag också nu men har nyss börjat! Den verkar mycket braja. Imorgon ses vi gumman! pussar

2009-07-01 @ 11:47:22
Postat av: Vanheden

Kan du skicka över bilden på Oscar?

Ses i helsingborg...

2009-07-07 @ 08:36:29
URL: http://mia11.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0