Kärlek och saknad

Jag och Candi, våran sista timma<3


Min älsklings Candi lämnar la familia
inklusive sin favvo Polly
med enorm saknad och kärlek.

29juli. 2005
Jag och mamsen åkte te Zoohörnan
för och enbart "kolla" på djuren. Vi lovade pappa att vi inte
skulle komma hem med nått. Men skit i pappsen sa vi och
hämtade hem min älskling godbit. Candi blev namnet den 29juli.

20nov. 2009
I fyra veckor har hon nu haft det enormt jobbigt
och mina föräldrar fattade beslutet som jag inte ville.
Men innerst inne vet jag att det va det bästa.
Jag satt med henne intill kinden i 1timma hos Vetrinären.
Under denna tiden fick hon somna in och vi gav henne
den tid hon behövde. Hon lämnades kvar på plats inbäddad
i min handduk. Älskar dig och saknar dig <3 matte Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0