Mitt favvo program säger tack för denna säsongen

Idag sändes avsnitt 10/10 av Ensam mamma söker, säsong 3.
Shit va skoj det har varit även denna säsongen.
Snacka om konstigt folk man fått se och fått höra.
Men vilka romantiker det verkar finnas hehe.

Helena <3 Oskar
Japp det var verkligen inte otippat.
Jag har trott på honom sen första början.
Jag tycker att hon valde rätt iaf efter det som
visats i tv-rutan. Dom e gulliga ihop.
Skit i åldern så länge de inte sårar dina allra närmaste =)
Karin e nöjd o glad ;)

Ulrika <3 Lasse
Haha det blev som man velat ändå.
Han har bra relation te barnen och gillar läget.
Dom e på samma plan liksom och passar ihop.
Jag tycker dom två är som förra årets
Anette och Göteborgaren (minns inte namnet).
Karin e nöjd och gladare =)

Madde <3 letar fortfarande
Japp min favvo i programmet lyckades inte finna den kärleken
som hon letade efter. Det var skit synd för jag diggade henne.
Jag hade gärna sett att hon valt Anders faktiskt.
Han verkade liksom stabil och mer framåt på ett visst sätt.
Sen kan jag inte neka till att en kille med skånsk dialekt är ju sååå wow.
Glad ändå att hon tackade nej till båda två. Tycker det är starkt faktiskt
efter att varit med där. Man ska inte ge sig in i nått om man inte är 110% säker =)
Karin e lite besviken men GLAD =)

Väntar redan på nästa säsong!!!


Puss till er alla som delat denna säsong med mig.
Alla diskussioner och skriverier på msn haha.
Kanon skoj. Nu blir det ett nytt snack vi får ha, nämnligen
affären Gekås, Ullared =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Anette och Rickard var det förra året :) Ja idag är Ullared, det ska vi se :D Puss

2009-11-09 @ 07:25:44
URL: http://annakastanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0