Saknar mina sjuklingar

Hej hopp.
Ser att jag vart kass på och skriva i bloggen på en vecka.
Det har hänt endel sen sist eller så kanske det inte har det fast det
borde gjort det. Med tanke på att en hel vecka har gått.

Det som hänt är att mina 3 älskade vänner *Linda, Pihl och Anna*
vart sjuka hela denna veckan. Tycker verkligen det har vart tråkigt med
tanke på att vi nu har VFU och jag vet att dom gärna hade velat va där för de e skoj
som bara den. Men ist har ni fårr hosta, kollat febern och snytit er hela veckan ist ;)

Jag hoppas ni alla 3 verkligen blir pigga nu efter helgen så ni kan ge 110% på VFU.n sen
och annars med. Man kanske borde undvika och spela voleyboll när man bara hostar iaf,
eller va tycker du Pihl *ler* Eller kanske inte satsa på och simma innan man är frisk, Linda =)
Haha ni e för goa, dig Anna har jag alltid på MSN eller fejjan, de känns tryggt hihi
Håll dig uppe på hästen bara =)

Krya på er mina älskade vänner <3

Puss och kram







Kommentarer
Postat av: Annapanna

Söt du är :) tack för ditt trevliga samtal på jobbet :)

2009-11-08 @ 17:59:48
URL: http://annakastanius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet men ibland blir det lite tokigt =)

2009-11-09 @ 00:37:53
URL: http://pinkflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0