Student och student

Haha pedagog som man ska bli =)
Jag har legat på stress och latsidan nu allt för länge.
Närmare 2 veckor tyvärr.
Men nu e de slut med det. Jag och mammsen va på friskis idag
och de visade sig att mitt kort gick ut igår =)
Men vi fixade det och hade as skoj på medelpasset som Åsa höll.

Igår spärrades även mitt busskort pga ej betalt genom autogiro =/
Hmm de ser ju inte så bra ut för min del just nu.
Inget Friskis kort och inget busskort och helt tomt i kylen.
Japp snacka om ett underbart liv som student vissa månader =)

Snackade med mammsen och maten fixar päronen.
Ska få färdiga portioner av päronen och när dom e slut fylls det på med nya.
Detta pga att jag har en minimal frys som inte rymmer nått.
Men sen ska det handlas så man har lite frukost me och lite annat i kylen
som man kan fixa till själv =) Tack mamma coh pappa ni är BÄST!!!

Men jag ist för Friskis och busskort ska ta vara på naturen som promenad.
Och vissa dagar blir det simning ist =) Ska faktiskt bli skoj de me.

Denna månaden suger asså. Men anledningen till att jag får hjälp är inte för
jag slösat en massa som tur e. Utan jag betalade in hela IKEA räkningen
denna månaden så inte räntan skulle bli ännu högre.
Och den räkningen va inte liten nu pga räntan efter 3 månader =(
Så hellre betala hela den i nov än och få ännu högre räkning i dec ;)

Tack alla som ställer upp. Ni e guld värda.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Karin IKEA räkningen?? har du inte sagt att du betalat den redan??? Hmmm Puss på dig

2009-11-09 @ 00:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0