Så roligt och uppskattat med kaos






















 

 

 

 

Idag ringde jag en kär vän som jag inte snackat i telefon med

på väldigt länge. Men vi har sets lite då och då och hörts av på andra sätt.

Men i telefon, shit va jag saknat det. Och det var verkligen så himla kul asså.

Vi skulle snacka om en speciell sak men kom in på ett sorts annat ämne.

Vi hade båda iaf verkligen mycket att säga för gud vad vi snackade i mun på varandra.

Båda försökte verkligen lägga till nått i den andres tal men de va omöjligt. När vi väl kom

på oss själva så bara vi skrattade och glömde typ vad vi skulle säga. Sen var det igång igen.

Snacka i mun på varann. Jag saknar verkligen våran underbara kommunikation =)

Du är fan bäst vännen. Love you


Kommentarer
Postat av: Linda Pihlblad

Gumman, är det mig du menar eller? Haha det gick verkligen inte att prata med dig. Vi bara prata i mun på varandra. Kan ju vara så att båda hade så himla mycket att säga till varandra så det bara blev så:) saknat att prata med dig med Karin:)

2009-10-23 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0