En kanon dag i skolan

I tisdags var jag i skolan med min pluggkompis Tess och dom två galna brudarna Carro och Tina.
Vi var alla där för och skriva på vårat arbete men saker kan ju förändras,
tur att man är flexibel haha
Vi satt alla och lyssnade på youtube som vanligt och skrev en himla massa på facebook.
Shit asså va dom två sidorna har tagit över mitt liv de senaste veckorna i skolan.
Vi frågade varandra om saker gällande arbetet men ingen av oss har ju superkoll,
så frågan gick vidare te nån annan. Vad vi än sa så drog vi ett skämt om det.
Det var verkligen längesen jag hade så kul under en skrivardag i skolan.
Ni gjorde verkligen min dag tjejer.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0