Fattar inte hur dom tänker

Jag har krångel med skolan och min vfu.
Jag anser att jag har tillräckligt stora skäl till att få byta vfu.
Men vad jag än s'ger eller gör så vänder skolan det mot mig
och gör det till nått positivt så jag kan va kvar.
Jag fattar inte asså. Min handledare har personligen sagt att hon inte sagt att hon vill ha nån student.
Jag tycker att skolan ska agera och verkligen ställa upp för sia studenter.

Jag har försökt med samordnaren men de gick inte, inte med kursansvarige heller.
Så nu ska jag kontakta nån som ansvarar på pedagogen eller Högskolans rektor.
Känns skit att man ens ska behöva det.
Vi studenter är ju vuxna och det ska ju vara tillräcklkigt för att skolan ska ta de på allvar.
Eller ska jag behöva ha med min föräldrar och deras medgivande som när jag var liten för fan.

Är så förbannad så jag bara gråter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0