Föreläsningar o jag e nollställd

Denna veckan har vi haft 3 föreläsningar, enom vetenskapliga artiklar, att söka vetenskap och workshop- vetenskap.
Dessa föreläsningar är säkert jätte bra, men då måste man ju som student förstå innehållet.
Och det gjorde verkligen inte jag. Alla dessa begrepp asså och de ska gå så himla fort och hoppigt.
Hur ska man egentligen hinna med?

Jag känner mig verkligen så kass asså på sånna föreläsningar. Ibland känns det som om alla anra runt omkring än
har sten koll på allting och förstår precis varje ord av vaf föreläsaren säger.

Workshopen var ju sådär. Asså den va ju bra men skit svårt ju. Att man sedan harväldigt svårt för engelskan i
denna gengre gär de ju itne lättare precis. Shit asså, de blev lite väl svettigt där ett tag.

Men som tur va så satt ju Tess bredvid mig. Och vi båda vet vad som händer då. Jo spelsökande på game och discshop. Vi hittade as grymma spel, dock inget man kan investera än. Men när vi är klara med examensarbetet då blir det spel och lite gott vin =)

Vi ska ju självklart hitta några dagar under detta arbete då vi ska va hos mig och lira singstar och hos henne och lira Rock Band. Ska verkligen bli så kul haha. Guitar Hero Rock!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0