Packning pågår borde egentligen vart Packat o klart =)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Shit asså. Snacka om o vara ute i sista minuten, iaf sista timmarna.

Om 5 tim och 20 min ska jag med min buss och åka te skolan. Så vid denna toden

borde jag ha somnat för längesen och packningen borde verkligen varit klar igår senast.

Men varför ska man va i tid när man ha sista sekunden på sig me =)

Ska ju ta vara på all tid man har haha. Snackade nyss med Johanna och hon packade me och vi

checkade så vi har med allt. Och om nån glömt nått så fixar det sig alltid.

Flygbiljetterna är absolut viktigast. Nu ska jag kolla lite på vänner.

Vill inte lägag mig för då kanske jag inte vaknar i tid imon.

Bättre o vara vaken tills jag ska åka imon =)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi är grymma:) bäst på att packa och packa i tid;) NOT

2009-10-03 @ 01:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0