Sovdax eller vila iaf =)

Om 3,5 timma ska jag gå upp. Pihl ska ringa o väcka mig kl 5 men alarmet är ställt med på flera tider.
Vore så hemskt om man skulle försova sig asså.
Nu har jag packat klart, all tvätt är torr och jag e klar för avfärd imon.
Första flyget går te Köpenhamn- Trondheim- Mo i Rana.
Ska verkligen bli sjukt skoj asså men nervöst sen när man ska träffa
alla andra studenter. Men vi bjuder på vår fina dialekt och vår underbara engelska ;)

Shit asså borde nog sova nu men hmm knappt nån idé.
Tur att man inte bor hemma hos päronen längre.
Dom hade vart as arga om dom visste att jag satt uppe såhär sent.
Fom har en tendens att bli stressade över saker som jag borde va stressad av.
Men de löser sig imon.

Vi ses imon mina flikkor.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0