Allt för många vänner

Shit asså va facebook tar över ens socialaliv.
Man snckar inte med folk alls utan allt sker via fejjan.
Om man vill ha ett privatliv så ska man inte ha fejjan asså.
Världen är så himla liten på facebook asså så man kan
aldrig dölja nått för någon.

Jag kollade min lista och hade 275 vänner.
Seriöst 275, så många känner jag ju inte ens.
Så varför ska jag ha dem på listan?

En del hade man bra kontakt med innan, men idag
så skriver man inte ett ord te varann.
Och man kollar inte ens in varandras sidor.
Varför ska man då ha varann på listan?

Jag vill ha kontakt med mina nära och kära
på facebook och dela med mig till dom människorna
som jag anser behöver veta "allt" om mig.
Så varför ska jag ha massa andra på listan?

Efter alla dessa frågor så jag har nu minskat till 131 på listan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0