C-uppsats/ Examensarbetet

Vi har nu verkligen börjat med undersökningsplanen inför C-uppsatsen/ Examensarbetet.
Först kändes det liksom som att dessa 6 veckor skulle vara väldigt mycke tid.
Men de är de inte tror inte jag, det har redan gått en vecka så vi kommer
verkligen behöva all den tid vi får.

Eftersom jag ska åka te norge en vecka så kommer vi missa några dagar där vi
hade kunnat planerat och skrivit ihop. Så vi får försöka att ta igen dessa timmar
vilket jag tror vi klarar.

Tjejen jag skriver med är en kalas glad typ. Det känns bra att vi inte känner varann sen innan.
Vi kommer liksom inte hamna i de där "tjaffset" som de lätt kan bli med dom man står nära.
Det ska bli roligt att skriva tillsammans med henne. Vi båda är så trötta på skolan och kan
skämta om allt liksom. Har samma låga humor haha. Men arbetet ska bli klara asså.

Vi ska skriva om språket, hur pedagoger och övrig personal arbetar med detta från tidig ålder.
Det ska bli kul o ta reda på, speciellt när man ska observera =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0