Guldet går till....?

 

 

Nått av dessa lag kommer ta hem guldet 2009.

Frågan som vi alla vill veta är vilket lag? Jag trodde när serien började att det skulle bli Blåvitt eller Elfsborg. Men nu när det är omgång 25 som pågår så har Elfsborg tappat både poän och min tro mot guldet. Men IFK Göteborg kvarstår fortf i toppstriden och kvarstår som mitt tippade guldlag. Men som vi alla känner till så kan det verkligen vända så fort och lag kan tappa poäng, ta poäng. Jag hoppas att de laget som verkligen förtjänar GULDET i år får guldet. Det vore snopet om fotbollen bara ska handla om tur. Man måste även spela till sig det.

Om jag ska tippa vart guldet kommer hamna så tror jag i Sthlm. Dom har haft en kanon säsong och om dom fortsätter de spelet i 6 matcher till så är det dit guldet ska enligt mig =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0