hihi försökte lära mig



Hihi jag kan simma bröstsim och ryggsim men inte crawl.
Mamma tyckte jag såg lite rolig ut så jag fick göra som när man är liten eller nybörjare.
Fick va på den grunda delen och så höll hon mig på magen medan jag försökte crawla =)
Haha de va skit kul faktiskt. Försökte verkligen men kan inte andas mellan armtagen får,
en massa vatten i mig bara när jag inte vill.

Men denna vecka så ska det fan funka asså. Blir o träna asså så jag kan simma fortare.
Det gick ganska bra i våras men inte gjort de sen dess. Hmm blir o ta tag i asså.

Nån som vill me mig te badhuset? =)


Kommentarer
Postat av: Linda Nygren

Vi lär oss tillsammans så kanske vi kommer på hur man gör =)

2009-09-28 @ 00:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0