Min blogg har ett fint och nytt utseende nu

Efter de förra utseendet så har min blogg nu blivit ännu grymmare.
Den person som ligger bakom hela arbetet är Linda Nystan.
Jag är verkligen extremt nöjd med den =)

Vi satt och kollade lite bilder via MSN igår och valde ut några.
Jag hade inte en aning om vikken bakgrund jag skulle ha men som alltid
så får Linda fria händer när det gäller min blogg.

När jag fick se bakgrunden så blev jag verkligen enormt imponerad.
Späckhuggaren fick mig helt sjukt att le asså. Mitt favvo djur efter haj =)
Sen med isberget och havet, ja va ska jag säga. Du vet verkligen vem jag är Linda ;)
Du satte alla bitar på plats asså, och skapade nått kanon bra.

Är vekligen så tacksam att du ville göra det åt mig och du klarade uppdraget med MVG+ =)

Kram på dig Linda

Kommentarer
Postat av: Nystan

så lite så!

2009-09-25 @ 17:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0