Vill se den som ringer på dörren

 

Jag älskar verkligen och kolla på filmer och program som, CSI, Efterlyst, svensk thrillerserier.
Men är det nått jag är så är det att vara extremt mörkrädd.
Tycker det är så himla läskigt asså.

Och så fort det ringer på dörren blir jag jätte rädd förens jag öppnat dörren och
personen utanför inte vill nått illa.
Jag skulle verkligen vilja ha ett titthål på min dörr asså.

Bara att kunna se den man öppnar för vore ju inte helt fel.
Det skulle ju underlätta min rädsla iaf.
Ibland har jag inte vågat öppna utan väntat på att den som ringer på ska gå från dörren.
Man vet ju aldrig vad som kan hända så varför ta risken när man bor ensam liksom?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0