En kanon dag

Nu ska jag snart avsluta denna dagen.
Det blev visst en lång sådan, borde sova för länge sen.
Träningen idag var topen och kändes super bra.
Sen kom Martina hem till mig och jag uppskattar verkligen
våra diskussioner. Dom är djupa, genomtänkta, förstående coh roliga.
Alltid lika skoj att ha dig här vännen.

Efter detta blev det en lång natt på MSN med tanke på att kl är 05.30 nu.
För snart 4 timmar sedan började jag och en nätkompis snacka om vårat vanliga
ämne som leder in på sex. Shit va skojiga diskussioner man kan ha.
Ingen av oss behöver bli generad eller känna sig pinsam.

Finns det en oskriven regel om hur mycke man berättar för sina vänner eller
vill höra i från sina vänner?


Vem ska man prata med om sina vänner tycker de e pinsamt och bara blir generade?

Ibland e de skoj o skriva me sånna man ännu inte träffat IRL utan bara skriver med.
Tack för dessa 4 timmars snack iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0