En toppen dag

Idag har jag umgåtts med min vän Linda.

Vi började med att handla frukost som hon så

snällt fixade sen. Sen tog Linda en vilopaus innan vi började

med hennes arbete =) Hihi skönhetssömn mitt på dagen behövs me.

Vi pluggade en stund innan lunch. Vi lagade verkligen något extra,

köttbullar och snabbmakaroner haha. Efter lunchen var det dax för min LÅNGA

vilopaus eller sovtimmar. Det var verkligen efterlängtad medan Linda roade

sig med o kolla på Skärgårdsdoktorn. Hmm undra hur filmen i höst kommer vara asså?

 

Nu har vi vart inne hela dagen så vi tog en promenad hem till Linda.

Det var kallt ute enligt termometern men gud va gött de va ändå.

Vi slappade lite hos henne innan vi drog te bion och kollade på

Har du hört tycktet om Morgans?.

Den var faktiskt väldigt rolig när man tänker efter.

Gillar verkligen Sarah Jessica Parker (som skådis) =), snacka om grym.

 

Jag har verkligen haft en jätte bra dag, tack Linda du e kanon!!!

 

Och denna dagen slutade med att Martina kom hem te mig spontant kl 24.00

och snackade lite om allt och inget =)

 

Love u!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0