Sex Six 6

Känslig för sexsnack SLUTA läsa NU!!!

Efter denna kvällen har jag funderat mycket på ett ämne som
jag tror rör alla männisor på ett eller annat sätt.
Jag har skrivit med en på MSN om sex och det vara väldigt skoj.
Vi skrev verkligen om allting och diskuterade en massa saker.
Saker som jag själv har pratat med mina närmsta vänner om.

De jag/vi funderar på är frågor som (inte har nått svar, bara åsikter):
hur ofta man typ har sex i ett förhållande?
hur ofta vill man ha sex som singel?
kan nyfikenhet leda tillsex?
borde det finnas kärlek inblandat i sex?
hur många ligg man kan ha under ett år utan o känna sig äcklig eller dum?
Är det ok o ha sex med blivande vänner?
Kan sex förstöra vänskapen man har?
hur många KK som är ok att ha?
Är det en fördel o ha legat med många?
Ska man helst testa så mycke som möjligt för o veta va man gillar?

Mina älskade vänner bli inte generade nu, dom jag umgås med
är inte blyga när de gäller 6prat =)



Tack Maria för kvällens diskussioner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0