Vampyrer ska det va



Jag har haft filmen Twilight hos mig nu hela denna veckan.
Men lovade mig själv att inte kolla på den förens jag skrivit en omtenta.
Och eftersom att den skrevs idag så kollade jag på filmen.

Appropå tenta så hade jag anmält mig till fel tentamen vilket inte ens ska gå.
Efter jag skrivit tentan o kände mig nöjd så fck jag veta att min tenta ska
vara den 5 feb. Det som händer nu är att jag är förbannad och besviken på skolan
och det är läraren me då detta fel uppstått. Hon kommer att rätta tentorna
då hon inte vet vilken som är min och utefter det kolla om jag eventuellt får skriva
om hela SKITEN den 5feb!!!!

Men FILMEN jag och min vän kollade på idag var verkligen värd att vänta på.
Den är skit bra och nu vill jag se nummer 2 i triologin =)

Tack gumms för en kanon kväll och natt med myspys, film och tjöt.

Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0