Yääääää!!!!



Diggar dom alla 3 på olika sätt.
Dom kollar på hus för 60 miljoner, har enorma krav på hotell i Sverige och
dom ska verkligen vara 400% nöjda med sig själva.
Jag tycker att dom alla har helt rätt.

Om jag hade haft miljarder kronor så hade jag absolut
velat ha den absoluta bästa servicen som Anna Anka kräver av Grand.
- Man kan inte visa att man har pengar i Sverige. Då blir man kallad snobb, rikemansbarn eller
pappa betalar, ist för o ses som människa.

Jag hade verkligen kollat på extremt flotta hus för 10 tals miljoner kr.
Om man har pengar så ska man ju använda dom. Man vill ju ändå leva
som man kan. Som student anpassar man sin ekonomi efter inkomst, så varför
ska inte miljonärer kunna göra detsamma utan och bli kallad en massa skit.

Västerås, Bjuv och Borås ni har varsin Hollywoodfru!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0