LOVE

Jag vill hitta en flicka som kallar mig vacker istället för snusk,
som ringer upp när jag lägger på, för att hon vet att jag mår dåligt.

Som struntar i alla andra tjejer hon kan få, fast de är tusen gånger vackrare än mig.
Jag vill verkligen hitta hon som vill visa mig för världen att jag är speciell.

Hon som hela tiden påminner mig om hur mycket jag betyder för henne och
som berättar att utan mig skulle hon bli helt tom.

Jag ska hitta hon som tar med mig när hon träffar sina vänner,
kramar min hand hårt och säger :
""Det är dig jag älskar "...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint skrivit! Du kommer träffa henne Karin!! En dag kommer hon. vem vet kärleken kanske inte är så långt bort som du tror =)

2010-03-07 @ 12:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0