Show me the meaning of being lonely

Varför är det så svårt med kärlek?
Oftast känns det som om att man verkligen känner för den personen som man verkligen inte kan få.
Eller att någon annan känner för en som man själv inte har känslor för.
Den enda kärleken man kan lita på just nu är den kärleken som man har till sin familj och sina vänner.
Men det är inte alltid den kärleken räcker för att man ska vara lycklig och glad. Det finns en annan kärlek som ibland
behöver fylla de tomrum som man bär.

Jag har så mycke kärlek och ge men har ingen o ge den till. Ett tag trodde jag att jag faktiskt hade det, men planer ändras i livet. Nått som jag inte alltid förstår.

Om du verkligen tycker om mig så mycket som du gör och verkligen vill så måste du våga..
Snälla var inte rädd. I framtiden finns inte det förflutna, lita på mig.

Tack Linda för allt, du är en underbar vän!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0